dilluns, 15 d’agost del 2011

Un estel, una flor, un paper...


Pluja d'estels,
desitjos llençats a l'aire
perquè t'arribin abans
i els puguis capturar del cel.

Un estel: un desig i molt amor,
dos estels: somnis i il·lusions, i molt amor,
tres estels: un munt de coses a dir-te i molt amor,
quatre estels: ....... i molt amor,
cinc, sis, set, vuit...

Els estels, quan van, et porten de nosaltres.
Els estels que estan són plens de tu,
van carregats dels teus missatges
i brillen amb la teva llum.

Distreta miro el cel, la nit és fosca,
un estel em captiva,
l'observo bé i m'adono que fa pampallugues.

He rebut el teu missatge,
i sé que tu has rebut el meu.
Un cop més ens hem entès.

Avui ha estat un estel, demà potser serà una flor,
o potser un paper que m'arribi a les mans,
no ho sé, però quan arribi el moment
no pateixis que el reconeixeré.

Seguim estant en contacte,
els teus senyals tenen força,
els teus senyals són les petites coses del dia a dia
que em criden l'atenció
i que em fan sentir en pau amb mi mateixa.

David, seguim estant en contacte.
David, estic, esperant un altre missatge teu.

Publicat al blog de Kalidoskopi
26-10-2007

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada