dilluns, 15 d’agost del 2011

Tots els records que tinc de tu

Tots els records que tinc de tú, David, són agradables. Et recordo intermitentment des de pàrvuls a sisè. Pel carrer, a l’escola o amb els amics, amb la família, pel poble, a l’aula o al pati. Et vaig veure amb la guitarra carregada a l’esquena, baixant per l’escala de l’escola de música, rient i fent gresca amb els companys i companyes i vaig pensar: renoi, com passa el temps!. Però no són els exàmens, ni les notes, ni les maquetes, ni les naus amb material reciclat, ni les cançons, ni els dibuixos, ni les excursions, ni les preguntes complicades de ciències naturals…de tú em quedo amb el somriure dolç i la mirada encuriosida.
Tots els records que tinc de tú, David, són agradables.

Quico (professor del David) juny 2007

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada